tiistai 27. syyskuuta 2016

Ilmaisupaja

Ilmaisupaja

Vierailimme tiistai-aamuna ilmaisupajassa, jossa oli esim. 9E, 9D ja 9F- luokkien oppilaita. 

1. Millainen pajan alku oli?

Pajan alku oli kiva, leikimme tuolileikkiä.

2. Oliko siellä kivaa?

Pajassa oli kivaa.

3. Miksi valitsit tämän ryhmän?

Ilmaisutaito kuulosti paremmalta.

4. Mitä odotuksia sinulla on seuraavalle tunnille? (kysyttiin keskellä oppitunteja)

Kaikki tekevät näytelmän.

5. Mitä itse haluaisit tehdä seuraavaksi

Haluaisin lähteä kotiin.

6. Mikä on suunitelma tunnille?

Me improvisoidaan ja näytellään.


Tekijät: Mohamed Ahmed ja Alex Iivonen





Drama workshop

We visited a drama workshop, where were participating students from classes 9b and 9f.


In general most of the students were really positive about the whole workshop thing, and they were really happy about getting to play some childish games. Some of the students found some games kinda difficul, for example the one where they had to take eye contact. When asked, everyone gave good grades for their own working in the workshop.
Girls from the workshop posing for
 the blog

Girls waiting for advice
Students playing Chinese Whispers

 Made by: Roosa & Juulia 9b


Nuoret ilmaisevat itseään
Ilmaisupajassa 9b ja osa 9f luokkalaisista pääsivät leikkimään ja ilmaisemaan itseään.
Oppilaat joita haastattelimme eivät pitäneet pajaa nautinnollisena.
Pajassa annetut tehtävät kuitenkin sujuivat hyvin, koska oppilaat kuuntelivat ja noudattivat annettuja ohjeita.
Kukaan ei oppinut mitään uutta, kun leikit ja tehtävät olivat nuorille jo ennestään tuttuja.
Kenenkään mielestä mikään ei ollut vaikee, vaan kaikki onnistui moitteettomasti.





Tekijät: Emilia ja Ruslan 9b


Improvisointia

Ilmaisutaidon pajassa nuoret pääsivät esittämään improvisoitua metrokohtausta, jossa he esittivät mm. matkustajia, lipuntarkastajia ja poliiseja. Heidän mielestään se oli jokseenkin hauskaa, muttei mitenkään ihmeellistä. 
Pajaa pidettiin yläkerran äidinkielenluokassa iltapäivällä. 
Oppilaat osallistuivat mielellään pajan toimintaan, eikä tehtävänannoissa ollut minkäänlaista ongelmaa. Näytteleminen ja kohtaukseen mukaanpääseminen oli kuitenkin osittain vaikeaa, sillä ympärillä tapahtui paljon. 


Oppilaat improvisoivat kohtausta.


Laura ja Wilma 9C


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti